Czy wiesz, że

Mimo obecnych cen paliwa, możesz jeździć taniej. Jest wiele sposobów na zmniejszenie zużycia paliwa. Jeśli będziesz przstrzegać kilka podstawowych zasad Twoj samochód będzie zużywał nawet do 30% mniej paliwa, a tym samym więcej pieniędzy pozostanie w Twoim portfelu.
Aby zmniejszyć spalanie, warto:
- usunąć z auta niepotrzebne przedmioty o dużej wadze;
- dbać o prawidłowy stan filtrów powietrza, świec, przewodówzapłonowych;
- wyłączyć źródła dużego poboru prądu (np. klimatyzację);
- dbać o prawidłowe ciśnienie w oponach;
- zdemontować nieużywany bagażnik dachowy, źle dobrany spoiler, itp;
- unikać gwałtownego przyśpieszania;
- "hamować" silnikiem.
Możesz jeździć tanio i ekologicznie!

Dieta - przepisy dietetyczne i żywienie

Heh, to już największa bzdura. Kocham jogging, biegam 4 km codziennie. Z jednej strony niszczyć sobie zdrowie jedząc w fastfood, a z drugiej uprawiać jogging. powiedzialem ze nie jem codziennie, a tez czesto jadam sałatki, bo dobre mają A tam sałatki. To jest taki wymysł żeby rzekomo promować zdrowe odżywianie. Śmieszy mnie jak na tej swojej propagandowej stronie przekonują jak wartościowa jest sałata i cebula w kanapkach. A nie wspominają o tym ile konserwantów znajduje się w tym syfie. Juz lepsze chyba warzywa od smażonej wieprzowiny. Nie zdziwiłbym się gdyby tę sałatę do przywozili sproszkowaną ze Stanów. A u nas tylko zalewali wodą. Wyjaśnij mi fenomen frytek. warzywa ma z Polski, pola z kartoflami sa pod Wawą, a mięso tez PL. Dlaczego zwykły ziemniak czernieje po kilku dniach. No i to wszystko pozostawia ślady w organizmie. I żaden jogging Ci tu nie pomoże. W zniwelowaniu negatywnych skutków jedzenia w fast-foodach. W sumie kiedyś musze pomyśleć o odpowiedniej diecie, aby na starość być zdrowym. a za 5 lat choroba wiencowa i w konsekwencji zawal serca. Lepiej sobie przygotować obiad w domu. tłuszcz z fastfoodow to same zuuuuoooooooo . tłuszcz węglowodany i beznadziejnej jakości mięso . wiesz jak jestem chudy, to moge jesc, co innego jakbym mial otylosc itp. to nie mieso, to glina. To bez znaczenia. Po prostu jedzenie z fast-foodów jest niezdrowe. Nawet jeśli od niego nie przytyjesz. chudzi maja cholesterol i pozapychane naczynia krwionośne. mam 19 lat wiec zawal mi chyba szybko nie grozi . No, ale pewne zmiany w organizmie postępują nieodwracalnie. Za jakieś 10 lat. Przy takim żywieniu. Ale w wieku 30 się zdziwisz. Wątroba i żołądek Ci się nie zregenerują. A co według ciebie jest? Aby było smacznie i zdrowo? Wszystko produkty z ogródka Chude mięsa. Ryby. Wszystko tylko nie samemu przyrządzać w domu. Warzywa. Ograniczyć tłuszcze. I węglowodany. Białe mięso ma dużo białka. Ryby to ja uwielbiam, tylko taki Łosoś se trochę kosztuje. Wieprzowina jest bardzo tłusta. Nawet szynka czy schab. Wydaje sie chuda a jest tłusta. Z mięs to cielęcina, drób. To kup wędzoną, a nie łososia no Panga smakuje "mułem" bleeee. Lepiej solę kupić. Albo mintaja. Ale jestem wegetarianka wiec moje menu jest inne. Mieszkam sam, nie z rodzicami, wiec nie mam czasu na gotowanie, bo studia itp. ja dziś zrobiłam obiad w 30 minut. Kasza jaglana ugotowana w wodzie. Kobieta potrafi, a zwłaszcza polka;] papryka w paseczki cukinia w kostkę cebulka pomidorek czosnek sol pieprz. 30 Minut i obiad gotowy. A makarony z sosami są zdrowe? Tez często jadam. Raczej zdrowe, choć syte. Ale z sosem pomidorowym bez mięsa. Makaron ze szpinakiem sobie zjedz. Szpinak jest zdrowy. Jak do makronu dodasz mięso to juz nie Bedzie takie malo kaloryczne? Najlepiej odrzuć polską kuchnię. Bo jest tłusta i mało urozmaicona. Szpinak na patelnie zaprawić śmietanka chuda i czosnkiem. I uboga w smaku..jesli ćwiczysz to powinieneś spożywać dużo białka. Ja jadłam 3 razy w życiu. A mam 18, także wiesz. Znajdziesz go w białym mięsie. Do tego ryz. Warzywa. Ja wolę iść do pani Rosjanki, która prowadzi bar. Bo jest tucząca. I podaje tam dania z rosyjskiej kuchni. oni tam jedzą tluuuusto. Do wszystkiego dodają smalec gęsi. Albo słoninę. No, jest tłusto, ale przynajmniej smacznie i bez konserwantów. W sumie u nas dużo jest restauracji. W Krakowie to nie wiem. Ziemniaków nie dolewają tylko dokładają tłuszcz i podaja taka mamamalyge . Jest jedna Japońska, rożne dania tam podaja, sushi pychota. Poprosiłem ostatnio kolegę, aby mi kupił na Ukrainie suszone rybki. Ale ruskie pierogi mniam. Ruskie pierogi w Rosji nazywają się "polskie". Najlepiej podobno smażyć na smalcu swojskim, od rolników. Nasze solskie z kapustka i grzybkami tez mniam. Pierogi generalnie SA dobre, z jagodami np. Dobre są, jeśli farsz jest zwarty. Smazy sie na oliwie albo oleju i wysmażony tłuszcz wylewa. W żadnym razie nie polewać nim ziemniaków. Na Polsacie reklamują fajnie urządzenie, które smaży na fale elektromagnetyczne, cały tłuszcz z potrawy wycieka. Ale widziałem lejący się farsz z kapusty i grzybów. Pierogi powinny być małe. I zwarte. Ugotowana kapustkę i grzybki należy przesmażyć na oleju z cebulka. Wtedy woda wyparuje. Dobrze wypełnione farszem. I farsz nabierze lepszego smaku. Czasem tez jadam w tanich Chińskich knajpach, podaja tam dużą michę ryżu z mięsem i warzywami, dobre nawet i pożywne. Ale ja muszę uważać z chińszczyzna. Uczulenia dostaje często po niej. I mnie swędzi nos. Nie wiem jednak dokładnie, od jakiej przyprawy lub składnika. Może owoce morze? Może masz uczulenie na sierść.

Brak komentarzy: