Czy wiesz, że

Mimo obecnych cen paliwa, możesz jeździć taniej. Jest wiele sposobów na zmniejszenie zużycia paliwa. Jeśli będziesz przstrzegać kilka podstawowych zasad Twoj samochód będzie zużywał nawet do 30% mniej paliwa, a tym samym więcej pieniędzy pozostanie w Twoim portfelu.
Aby zmniejszyć spalanie, warto:
- usunąć z auta niepotrzebne przedmioty o dużej wadze;
- dbać o prawidłowy stan filtrów powietrza, świec, przewodówzapłonowych;
- wyłączyć źródła dużego poboru prądu (np. klimatyzację);
- dbać o prawidłowe ciśnienie w oponach;
- zdemontować nieużywany bagażnik dachowy, źle dobrany spoiler, itp;
- unikać gwałtownego przyśpieszania;
- "hamować" silnikiem.
Możesz jeździć tanio i ekologicznie!

Naleśniki w naleśnikarni

No w sumie. Ja zupkę chińską właśnie zjadłem. A dziś jeszcze mam ochotę skoczyć do naleśnikarni na jakiegoś naleśnika. Trochę się jednak wstydzę Iść do tej naleśnikarni. A bo głupio tak. No samemu. Eee, kolegów nie wyciągam bo oni to conajwyżej do McDonald's pójdą. Ja nie musze jeść co dzień mięsa. Wczoraj miałem u babci. Wystarczy. solidna porcja dziczyzny w plenerze i kilka browarków - to jest menu 100 % faceta a nie jakieś tam zniewieściałe naleśniki ... po nich ma się giętkie ruchy Może wezmę sobie naleśnika z serem pleśniowym i orzechami włoskimi. Przynajmniej nadzienie będzie męskie jesli wyznacznikiem twojej samooceny jest opinia innych. Orzechy włoskie są zdrowe. I czynią ludzi mądrzejszymi. Przypominają zresztą mózg jak się im dobrze przyjrzymy. Też są tak pofałdowane i mają zbliżony do mózgu kształt. Muszę czymś odpracować tę colę Dziś tylko litr wypiłem jak na razie. Pójdę do naleśnikarni, niech mi zrobią. Z jakimś dobrym nadzieniem. Może z łososiem sobie wezmę. Albo z anchois.

Brak komentarzy: