Czy wiesz, że

Mimo obecnych cen paliwa, możesz jeździć taniej. Jest wiele sposobów na zmniejszenie zużycia paliwa. Jeśli będziesz przstrzegać kilka podstawowych zasad Twoj samochód będzie zużywał nawet do 30% mniej paliwa, a tym samym więcej pieniędzy pozostanie w Twoim portfelu.
Aby zmniejszyć spalanie, warto:
- usunąć z auta niepotrzebne przedmioty o dużej wadze;
- dbać o prawidłowy stan filtrów powietrza, świec, przewodówzapłonowych;
- wyłączyć źródła dużego poboru prądu (np. klimatyzację);
- dbać o prawidłowe ciśnienie w oponach;
- zdemontować nieużywany bagażnik dachowy, źle dobrany spoiler, itp;
- unikać gwałtownego przyśpieszania;
- "hamować" silnikiem.
Możesz jeździć tanio i ekologicznie!

Węże i wężyki

Albo jak węża znalazłem….
Wiesz ja taki pyrtek znalazłem węża nad strumieniem i wiesz nie myślałem zeby to jadowite czy cos było. Złapałem za ogon i jak na filmach za głowę, wrzuciłem do pudelka z aparatu, bo miałem takie duże plastikowe. Później pokazałem nauczycielce to zbladła i kazała mi to szybko wywalić.

Nie ma to jak dzieciństwo…
W ogóle jak byłem mały to miałem manię węży.
Znalem się na tym lepiej niż niejeden nauczyciel biologii.
W pierwszej gimnazjum opisywałem babce różnice miedzy jadami węży i ich działaniem na ludzki organizm… A ta się gapiła na mnie jak na psychoza.

Brak komentarzy: