Czy wiesz, że

Mimo obecnych cen paliwa, możesz jeździć taniej. Jest wiele sposobów na zmniejszenie zużycia paliwa. Jeśli będziesz przstrzegać kilka podstawowych zasad Twoj samochód będzie zużywał nawet do 30% mniej paliwa, a tym samym więcej pieniędzy pozostanie w Twoim portfelu.
Aby zmniejszyć spalanie, warto:
- usunąć z auta niepotrzebne przedmioty o dużej wadze;
- dbać o prawidłowy stan filtrów powietrza, świec, przewodówzapłonowych;
- wyłączyć źródła dużego poboru prądu (np. klimatyzację);
- dbać o prawidłowe ciśnienie w oponach;
- zdemontować nieużywany bagażnik dachowy, źle dobrany spoiler, itp;
- unikać gwałtownego przyśpieszania;
- "hamować" silnikiem.
Możesz jeździć tanio i ekologicznie!

LADAKH KURTKA JEANS S/M TANIO KUPIŁAM TANIO KUPIŁAM ŁAP OKAZYJNIE KUPIŁAM.

Modne propozycje cuchów - Fajny zestaw ubrań wg Szafiarki:
1. TAPOUT SHIELD T -SHIRT 632186 ROZM. L.
2. FIONELLA ELEGANCKA ZWIEWNA SUKIENKA M/38.
3. TRIUMPH - SLOGGI MEN IQ HIPSTER -BIAŁY -7 -XL.
4. 579 BLUZKA RÓŻOWA S/M TANIO KUPIŁAM ŁAP OKAZYJNIE KUPIŁAM.
5. MEXX CZARNA BLUZKA S/M TANIO KUPIŁAM ŁAP OKAZYJNIE KUPIŁAM.
6. CZARNA BLUZKA XS/S TANIO ŁAP OKAZYJNIE KUPIŁAM.
7. CAMAIEU BLUZKA BORDOWA S/M TANIO KUPIŁAM ŁAP OKAZYJNIE.
12. TOREBKA BEŻOWA 46/27 TANIO KUPIŁAM ŁAP OKAZYJNIE KUPIŁAM.
13. MEGA SEXI /O29-1BL/39.
14. TOPSHOP BLUZKA KREMOWA M/L TANIO KUPIŁAM ŁAP OKAZYJNIE KUPIŁAM.
15. OASIS BLUZKA BIAŁA M/L TANIO KUPIŁAM ŁAP OKAZYJNIE KUPIŁAM.
16. BLUZECZKA NIETOPERZ 3/4 RĘKAW OKAZYJNIE KUPIŁAM.
17. JAPAN STYLE TOP KOSZULKA TUNIKA CZERWONY JĄ ŚLICZNA.
18. ORYGINALNE WYSOKIE GLANY STEELROZMIAR 46 /CZ/.

Brak komentarzy: