Czy wiesz, że

Mimo obecnych cen paliwa, możesz jeździć taniej. Jest wiele sposobów na zmniejszenie zużycia paliwa. Jeśli będziesz przstrzegać kilka podstawowych zasad Twoj samochód będzie zużywał nawet do 30% mniej paliwa, a tym samym więcej pieniędzy pozostanie w Twoim portfelu.
Aby zmniejszyć spalanie, warto:
- usunąć z auta niepotrzebne przedmioty o dużej wadze;
- dbać o prawidłowy stan filtrów powietrza, świec, przewodówzapłonowych;
- wyłączyć źródła dużego poboru prądu (np. klimatyzację);
- dbać o prawidłowe ciśnienie w oponach;
- zdemontować nieużywany bagażnik dachowy, źle dobrany spoiler, itp;
- unikać gwałtownego przyśpieszania;
- "hamować" silnikiem.
Możesz jeździć tanio i ekologicznie!

Badania lekarskie na studia

Byłam specjalnie dzisiaj w sekretariacie uczelni po skierowanie na badania do lek. med. pracy i pani mi powiedziała, że z tym w jednej przychodni to można zrobić za free. to więc poszłam tam, w końcu 40 dychy piechota nie chodzą rejestracji telefonicznej nie ma, od 14 miała byc normalnie. oczywiście 14:20 jeszcze nikogo nie było. o 14:25 przyszła pielęgniarka od razu z babka, która weszła poza kolejnością. po 15 minutach wszedł pierwszy koleś z kolejki. a ze przede mną było jeszcze 14 innych osob to po 10 minutach powiedziałam do mamy, ze sie zwijamy i jednak chyba wywalę te 40 dychy xD. zwłaszcza, że to była dopiero rejestracja, a potem jeszcze prawdopodobnie dostałabym skierowanie na badania krwi i musiała wrócić w czwartek. dla Ciebie może nic strasznego, ale ja nie należę do najbardziej cierpliwych osób. i wkurza mnie jak babka zamiast zając sie tym co ma robić przychodzi 20 minut spóźniona i jeszcze pewnie kawkę popija.

Brak komentarzy: