Cena ceny cennik (tanie i drogie) - czyli niekoniecznie najtańsze... Części, instrukcje. Gdzie, co i jak. Ile kosztuje?
Czy wiesz, że
Mimo obecnych cen paliwa, możesz jeździć taniej. Jest wiele sposobów na zmniejszenie zużycia paliwa. Jeśli będziesz przstrzegać kilka podstawowych zasad Twoj samochód będzie zużywał nawet do 30% mniej paliwa, a tym samym więcej pieniędzy pozostanie w Twoim portfelu.
Aby zmniejszyć spalanie, warto:
- usunąć z auta niepotrzebne przedmioty o dużej wadze;
- dbać o prawidłowy stan filtrów powietrza, świec, przewodówzapłonowych;
- wyłączyć źródła dużego poboru prądu (np. klimatyzację);
- dbać o prawidłowe ciśnienie w oponach;
- zdemontować nieużywany bagażnik dachowy, źle dobrany spoiler, itp;
- unikać gwałtownego przyśpieszania;
- "hamować" silnikiem.
Możesz jeździć tanio i ekologicznie!
Aby zmniejszyć spalanie, warto:
- usunąć z auta niepotrzebne przedmioty o dużej wadze;
- dbać o prawidłowy stan filtrów powietrza, świec, przewodówzapłonowych;
- wyłączyć źródła dużego poboru prądu (np. klimatyzację);
- dbać o prawidłowe ciśnienie w oponach;
- zdemontować nieużywany bagażnik dachowy, źle dobrany spoiler, itp;
- unikać gwałtownego przyśpieszania;
- "hamować" silnikiem.
Możesz jeździć tanio i ekologicznie!
>>>>>>WEJDŹ PO CZĘŚĆ TUTAJ
Radziecki motocykl
Witam serdecznie wszystkich hobbystów i miłośników radzieckiej , a zarazem wojskowej myśli technicznej. Motocykl zakupiłem od byłego wojskowego zza Buga. Posiada on napęd na kosz co wyróżniało ten typ motocykla wojskowego z pośród innych służących w armii sowieckiej. Inną charakterystyczną cechą jaką posiada motocykl są widniejące na wielu elementach gwiazdki będące gwarancją wojskowej jakości. Wybijane były one tylko na elementach , które przeszły rygorystyczną kontrolę i które był montowane w motocyklach tylko dla sowieckiej armii. Wyposażony jest również w skrzynie biegów ze wstecznym oraz pełen osprzęt wojskowy , tzn. : dwie skrzynki amunicyjne , kanister , saperka , siekiera , szpadel , pompka do kół , uchwyty z przodu i z tyłu wózka bocznego pod podstawę karabinu , zaciemniacz , gmol , gniazdko do latarki pod siedzeniem kierowcy . Po przywiezieniu go do kraju przeszedł gruntowny remont. Wszystko zostało rozebrane do ostatniej śrubki. Elementy pod lakier zostały wypiaskowane , a następnie pokryte firmowym podkładem i lakierem w kolorze feldgrau czyli niemieckiej armii. Błotniki i gondola wózka bocznego zostały pokryte od wewnątrz tzw. "barankiem" co wydłuża okres żywotności blach. Drobne elementy zostały ocynkowane co również chroni metal przed utlenianiem się , a tym samym nadaje motocyklowi estetyki. Silnik otrzymał nowe cylindry z tłokami , sprzęgło , wał korbowy oraz wałek i koła rozrządu. Części te z kupiłem kiedyś z jednostki wojskowej w Żytomierzu na Ukrainie. Łożyska i simeringi też są nowe. Skrzynia biegów , most i reduktor wózka bocznego też nie zostały oszczędzone i można powiedzieć , że są nowe. Poza tym wszystkim zostały założone nowe opony "kostki" , gumy pod nogi , poduszki i wszelkie inne gumy , gumki i gumeczki. Nowe też są linki , instalacja elektryczna ( okablowanie , akumulator , żarówki , regulator napięcia , prądnica , aparat zapłonowy , klakson) , pokrowiec na wózek boczny , siedzenia w koszu , kolanka , tłumiki ...
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz