Brykiet ma formę kostek. Jest to mieszanina różnego rodzaju materiału drzewnego sprasowana pod wysokim ciśnieniem.
Zaletami brykietu są:
Niska pozostałość popiołu na poziomie 0,9% (możliwość wykorzystania w ogrodzie jako nawóz)
Wilgotność poniżej 9% - nie osiągalna dla drewna opałowego, co skutkuje brakiem zanieczyszczeń w eksploatowanych urządzeniach grzewczych.
Wartość grzewcza 17000-18000 kj/kg
Znikoma emisja substancji szkodliwych
Łatwe dozowanie - (kostki ok 1,2 kg)
Wyższa temperatura spalania niż drewna
Wygodne opakowania – 28 kosstek w paczce (ok 23-23,5 kg)
Bardzo duża wydajność w porównaniu do drewna - 260 kg brykietu to minimum 1kubik drewna liściastego dobrego gatunku.
Brykiet nie wymaga sezonowania.
Czyste i estetyczne paliwo
Cena ceny cennik (tanie i drogie) - czyli niekoniecznie najtańsze... Części, instrukcje. Gdzie, co i jak. Ile kosztuje?
Czy wiesz, że
Mimo obecnych cen paliwa, możesz jeździć taniej. Jest wiele sposobów na zmniejszenie zużycia paliwa. Jeśli będziesz przstrzegać kilka podstawowych zasad Twoj samochód będzie zużywał nawet do 30% mniej paliwa, a tym samym więcej pieniędzy pozostanie w Twoim portfelu.
Aby zmniejszyć spalanie, warto:
- usunąć z auta niepotrzebne przedmioty o dużej wadze;
- dbać o prawidłowy stan filtrów powietrza, świec, przewodówzapłonowych;
- wyłączyć źródła dużego poboru prądu (np. klimatyzację);
- dbać o prawidłowe ciśnienie w oponach;
- zdemontować nieużywany bagażnik dachowy, źle dobrany spoiler, itp;
- unikać gwałtownego przyśpieszania;
- "hamować" silnikiem.
Możesz jeździć tanio i ekologicznie!
Aby zmniejszyć spalanie, warto:
- usunąć z auta niepotrzebne przedmioty o dużej wadze;
- dbać o prawidłowy stan filtrów powietrza, świec, przewodówzapłonowych;
- wyłączyć źródła dużego poboru prądu (np. klimatyzację);
- dbać o prawidłowe ciśnienie w oponach;
- zdemontować nieużywany bagażnik dachowy, źle dobrany spoiler, itp;
- unikać gwałtownego przyśpieszania;
- "hamować" silnikiem.
Możesz jeździć tanio i ekologicznie!
>>>>>>WEJDŹ PO CZĘŚĆ TUTAJ
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz