Czy wiesz, że

Mimo obecnych cen paliwa, możesz jeździć taniej. Jest wiele sposobów na zmniejszenie zużycia paliwa. Jeśli będziesz przstrzegać kilka podstawowych zasad Twoj samochód będzie zużywał nawet do 30% mniej paliwa, a tym samym więcej pieniędzy pozostanie w Twoim portfelu.
Aby zmniejszyć spalanie, warto:
- usunąć z auta niepotrzebne przedmioty o dużej wadze;
- dbać o prawidłowy stan filtrów powietrza, świec, przewodówzapłonowych;
- wyłączyć źródła dużego poboru prądu (np. klimatyzację);
- dbać o prawidłowe ciśnienie w oponach;
- zdemontować nieużywany bagażnik dachowy, źle dobrany spoiler, itp;
- unikać gwałtownego przyśpieszania;
- "hamować" silnikiem.
Możesz jeździć tanio i ekologicznie!

Maść do ust

A ja się nie ruszam poza moje osiedle najcześciej.
Nivea mi nie pomoże.
U mnie to jest problem przewlekły.
Ja smaruję usta maścią z tłuszcuz renifera.
I balsamem do ust Tisane.
I to pomaga tylko na trochę.
I nadal mam uczucie dyskomfortu.
Może się źle odżywiam i to od tego.
Bo mam tez z gardłem problemy.
I z suchościa w ustach.
Boje sie, że bede oblizywał usta.
I sie osmiesze.
I w ogóle, że odrażę.
To wtedy zobaczą moją krzywą jedynkę.

Brak komentarzy: