Czy wiesz, że

Mimo obecnych cen paliwa, możesz jeździć taniej. Jest wiele sposobów na zmniejszenie zużycia paliwa. Jeśli będziesz przstrzegać kilka podstawowych zasad Twoj samochód będzie zużywał nawet do 30% mniej paliwa, a tym samym więcej pieniędzy pozostanie w Twoim portfelu.
Aby zmniejszyć spalanie, warto:
- usunąć z auta niepotrzebne przedmioty o dużej wadze;
- dbać o prawidłowy stan filtrów powietrza, świec, przewodówzapłonowych;
- wyłączyć źródła dużego poboru prądu (np. klimatyzację);
- dbać o prawidłowe ciśnienie w oponach;
- zdemontować nieużywany bagażnik dachowy, źle dobrany spoiler, itp;
- unikać gwałtownego przyśpieszania;
- "hamować" silnikiem.
Możesz jeździć tanio i ekologicznie!

Sweterek pociążowy

WYPRZEDAŻ SZAFY
ŚLICZNY ANGOROWY SWETER-
W BARDZO CIEKAWYM KOLORZE CIUT CIEMNIEJSZYM
NIŻ NA ZDJĘCIU ZE ZBLIŻENIEM
MOŻE SŁUŻYĆ DO PÓŻNEJ JESIENI I WIOSNĄ ZAMIAST PŁASZCZYKA
NIE BYŁ TANI ALE KUPIŁAM GO GDY MÓJ BRZUCH NIE MIEŚCIŁ ŚIĘ Z ŻADNE INNE OKRYCIE, A PO CIĄŻY NIE MOGĘ W NIM CHODZIĆ, BO SIĘ "TOPIĘ"
W CAŁOŚCI JEST NA PODSZEWCE JEST NAPRAWDĘ
MILUTKI I CIEPŁY
W ORYGINALE NIE BYŁ NICZYM ZAPINANY -
JA DOSZYŁAM TAKIE 3 ZAPINKI
ROZMIAR TRUDNO BLIŻEJ OKRESLIĆ
BO TO NIBY TAKI UNIWERSALNY
ALE JA NOSZĘ 42 I JEST ZA OBSZERNY NA MNIE
PROSZĘ SPRAWDZIĆ WYMIARY :
DŁUGOŚĆ - 86 CM
SZER W OKOLICACH BIUSTU -
PRZY ZAPIĘTYM - 2 * 56
GDYBY ODPRUĆ TE ZAPINKI I NIE ZAPIMAĆ BYŁO BY WIĘCEJ
DŁUGOŚC RĘKAWA- 65 CM
KOSZT WYSYŁKI 8 ZŁ
NAPRAWDĘ POLECAM DLA JAKIEJŚ WIĘKSZEJ PANI
ZAPRASZAM DO LICYTACJI

Brak komentarzy: